جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری

حوزه/ هشت سال دفاع مقدس، خودباوری و اعتماد به نفس ملی را تقویت کرد و مردم به این باور رسیدند که با تکیه بر توانمندی‌های داخل می‌توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مدیران استان خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حسینه شهداء مصلی امام خمینی (ره) ضمن بزرگداشت این حماسه بزرگ، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، خودباوری و اعتماد به نفس ملی را تقویت کرد و مردم به این باور رسیدند که با تکیه بر توانمندی‌های داخل می‌توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی هزینه‌های زیادی برای کشور در بر داشت، تصریح کرد: تحمیل جنگ و شرایط بحرانی در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود اما دستاوردهایی نیز به همراه داشت که باید برای نسل جوانان تبیین شود. کشور جمهوری اسلامی در شرایطی وارد جنگ شد که به خاطر تحریم‌ها از کمترین امکانات برخوردار بود در حالی که طرف مقابل با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی تمام کشورها به ایران حمله می کرد.

حجت الاسلام نوری افزود: با وجود نظام تازه تأسیس جمهوری اسلامی و تکیه بر جوانانی که ایمانی راسخ به ارزش‌های اسلامی داشتند، در میدان نبرد اثبات کردند که با تکیه بر توان داخلی نه تنها در برابر عراق بلکه بر تمامی دشمنان پیروز می شوند. سپردن امورات به دست جوانان بازخورد مطلوبی دارد زیرا که فرماندهان ما در دفاع مقدس جوانان تشکیل می‌دادند و همواره در عملیات‌ها پیروز می‌شدند. از خودگذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی شایسته بهترین تقدیرهاست. امنیت و آرامش کشور مدیون ایثار نیروهایی است که با ایمان به ارزش‌های اسلام و رهبری همواره در برابر دسیسه‌های دشمن ایستاده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha